WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, November 24, 2009

Sumbangan Lembu Korban Aidil Adha

Tahniah kepada Kerajaan Negeri Kedah yang berjaya menyerahkan 340 ekor lembu melalui sumbangan oleh anak-anak syarikat Kerajaan (GLC) kepada semua wakil rakyat dan jabatan kerajaan Persekutuan dan Negeri di Stadium Suka Menanti, Alor Setar kelmarin. Ini satu perkembangan yang baik dan membanggakan rakyat Negeri Kedah kerana satu bentuk keadilan yang cuba diterapkan dalam masyarakat tanpa mengira latarbelakang agama, bangsa dan ideologi politik.

Sememangnya inilah satu perubahan yang telah dibuat oleh Kerajaan agar rakyat sedar bahawa ada perbezaan antara Kerajaan BN dengan Kerajaan PR terutamanya dari sudut nilai murni dan kebajikan tanpa unsur pilih kasih dan bulu. Syabas kepada YAB Dato Seri Ust Azizan yang berjaya menonjolkan semangat KORBAN dan sentiasa perlu berkorban kepada CEO GLC di Kedah apabila syarkat mereka mendapat keuntungan dalam perniagaan masing-masing.

Selaku wakil rakyat dan wakil rakyat angkat DUN Kota Siputeh, ini satu anugerah yang tak ternilai harganya kerana dengan sumbangan ini dapatlah kami menggerakkan kesedaran rakyat betapa perlunya Kerajaan PR diperteguhkan dengan membuktikan bahawa inilah satu contoh kebajikan yang diberikan untuk faedah rakyat. Tambahan pula sekarang ini angin bertiup kencang bahawa Pilihanraya Kecil DUN Kota Siputeh akan diadakan dalam tempoh terdekat ini

No comments: