WELCOME TO MY BLOG

Monday, March 22, 2010

Majlis Taakhi PRK Kota Siputeh


JPN Kedah telah menganjurkan Majlis Taakhi iaitu usaha menjalin hubungan dan kerjasama antara jentera pilihanraya PAS Kawasan-Kawasan seluruh Kedah dengan 17 UPU dalam DUN Kota Siputeh. Majlis tersebut berlangsung dengan harmoni dan meriah sekali. Kira-kira 300 orang telah hadir ke majlis tersebut yang diadakan di Markas UPU Kg Paya. Turut serta dalam majlis tersebut ialah YAB Menteri Besar Kedah selaku Pesuruhjaya PAS Negeri bersama dengan saf pimpinan BPPNK.
Dalam ucapannya. YAB Pesuruhjaya menekankan betapa pentingnya DUN Kota Siputeh dimenangi oleh PAS kerana dengan pertambahan satu DUN akan mengukuhkan lagi Kerajaan Negeri Kedah. Selain daripada itu, usaha-usaha untuk membeli wakil rakyat PR sentiasa berjalan dan tidak pernah berhenti. Oleh itu, persiapan awal untuk menghadapi PRK Kota Siputeh hendaklah dimulakan daripada sekarang agar PRK yang bakal diadakan itu dapat dilalui dengan penuh persiapan .
Selepas selesai majlis perasmian, semua pimpinan PAS Kawasan akan diserahkan kepada UPU masing-masing dan beredar ke UPU tersebut untuk membentuk jawatankuasa bersama dan perancangan program secara berterusan sehingga berlaku pilihanraya.


No comments: