WELCOME TO MY BLOG

Sunday, September 11, 2011

Rumah Terbuka PAS Kedah

PAS Kedah telah menganjurkan Rumah Terbuka Aidil Fitri pada 10 September 2011 di Kompleks PAS Kedah di Batu 9, Kota Sarang Semut. Ramai tetamu yang hadir dari pelbagai lapisan kaum dan parti politik antaranya kaum Melayu, Cina, India dan Siam serta parti PKR dan DAP. Kehadiran mereka menambahkan lagi seri majlis tersebut dan ini membuktikan PAS mendapat sokongan padu daripada rakyat untuk terus kekal mengemudi negeri Kedah.

Kelihatan YB Ust Hj Abd Ghani sedang menikmati juadah yang disediakan dengan disertai juga YB Dato Hj Ir Phahrolrazi (Timbalan Pesuruhjaya 1), Ust Mohd Isa Syafie (Timbalan Pesuruhjaya 3), Ust Zawawi Ahmad (YDP Padang Terap) dan YB Hj Yahya Abdullah (ADUN Jeneri).

Sebelum majlis tersebut berlangsung, semua Ahli BPPNK telah merakamkan gambar kenangan. Turut kelihatan YAB Dato Seri Ust Hj Azizan B Abdul Razak (Pesuruhjaya PAS Kedah merangkap Menteri Besar). Selepas sesi bergambar semua ahli BPPNK menikmati juadah makanan yang disediakan oleh 15 kawasan yang menghidangkan menu masing-masing. Acara selanjutnya ialah meraikan kehadiran tetamu yang terdiri daripada YB Encik Lee Guan Aik (Pengerusi DAP Kedah yang juga ADUN Kota Darulaman) dan bekas Senator Ir Hj Zamri B Yusuf. YAB Pesuruhjaya turut menyampaikan duit raya kepada kanak-[kanak yang hadir tidak putus-putus sejak jam 11.30 pagi hingga jam 4.30 petang.   

No comments: